Categorieën

20 december 2011

Het GROTE Kerst-artikel #1
Ik probeer in de kerststemming te komen, maar het wil nog niet zo lukken. En dat terwijl het over 4 dagen al kerstavond is… Ik kreeg opeens een bom inspiratie om een BIG kerst artikel te maken. We gaan dit in delen opdelen. Vandaag: leuke cadeaus om te geven voor ‘haar’ , mijn top 4 kerstliedjes.

Cadeaus

Make-up:
  1. Iets wat ik leuk vond was een pakketje van Sleek van de limited edition ‘The Berry collection’. Een leuk giftsetje met een kohlpencil, lipstick en blush in Berry kleuren. Ik heb een review gevonden van VeraCamilla waar je het even kan checken. Een nadeel is dat het setje alleen te koop is in webshops.. Bijv. van Sleek’s eigen site en Alice&Jo. Ik heb al een paar keer een bestelling geplaatst bij Alice&Jo en ik moet zeggen dat het ook zonder problemen was. Het was ontzettend snel geleverd. Het setje is rond de 12-15 euro
  2. Naar iets goedkopers op zoek en makkelijker te krijgen? De kerst-collectie van de HEMA is ook ontzettend leuk! Hier is een handig overzichtje te zien van de collectie + swatches van MissLipgloss *Klik*. Je ziet ook dat er een lipstick-pencil bij zit waar wij ook een review van hebben (Homemade J) *Klik*

Geuren:
1.      Guess Seductive ‘I’m yours’ is sterk afgeprijsd bij de Douglas en die ruikt toch lekker! We hadden zelf in een artikel al een stukje over de vorige versie van dit geurtje geschreven *Klik*. En er wordt veel gezegd dat het er sterk op lijkt. En Seductive vind ik het lekkerste geurtje die ik heb J. Dit cadeaupakket is bij de Douglas nu voor: €16,25.

2.      Noa van Cacharel heb ik een keer aan mijn moeder gegeven en die is dus ook in de aanbieding bij Douglas. Een setje met het geurtje (30ml) en een kleine tube bodylotion (50ml) kost €19,95.


Creatieve cadeaus:
Heb je niet het geld om allerlei cadeaus te kopen zijn er ook nog oplossingen om zelf creatief te zijn.
1.      Laatst las ik op glim.org een grappige tutorial van je eigen kerstballen maken. Benieuwd? *Klik*
2.      Ik ben ook eens op youtube gaan kijken en daar vond ik ook  nog wat creatieve dingen. Echt supergrappig!
The Christmas songs
Ik wou jullie ook nog een top 4 maken van mijn favoriete kerst liedjes. Waarbij ik zo’n gevoel krijg om lekker met je pantoffels voor de kachel te gaan zitten + warme chocolademelk.

4. All I want for Christmas blijft leuk, naar mijn mening. Mariah Carey is zo’n goeie zangeres. Ik heb gehoord dat er dit jaar ook een versie is uitgekomen met Justin Bieber erbij. Niks tegen de Beliebers, maar ik hou toch meer van de oldskool versie.


3. Yup, Ik vind Glee hartstikke leuk en kijk iedere dinsdagavond. J Amerika loopt heel wat afleveringen op ons voor, Daar wordt het ook uitgezonden via FOX (net zoiets als rtl hier). Fox heeft een youtube-kanaal waar ze allemaal previews plaatsen van afleveringen. In Amerika is de kerstaflevering al geweest en daar hadden ze een ontzettend leuke versie van: Do they know it’s Christmas? 


2. Iedereen kent de kerst commercials wel van Coca-Cola. Vorig jaar had de band Train (van Hey soul sister red.) het liedje ‘Shake up Christmas’ ingezongen. Die reclames alleen al vind ik geweldig en het liedje ook!

1. Bij de vorige aflevering van The voice of Holland heeft Michael Bublé zijn kersthit gezongen. Wat een vrolijk liedje zeg! Ook omdat het lied wat nieuwer is: een verdiende eerste plek! J

Morgen weer een nieuw Christmas artikel!
Liefs,

1 opmerking:

  1. Wat een mooie kerstnummer! En die cadeautjes doen me wensen dat wij ook aan kerstcadeautjes deden :P

    BeantwoordenVerwijderen