Categorieën

19 november 2011

HEMA: Lipstick Pencil
Ik liep vandaag door de HEMA om de kerstcollectie te bekijken en mijn oog viel op dit lipstick pencil. Ik dacht in eerste instantie dat het een lipliner was dus bekeek hem dichterbij. Ik had het in de winkel snel even geswatched op mijn hand en was vrij verrast over het resultaat.
deze foto heb ik van www.fabublog.nl aangezien ik het lippencil in z'n geheel niet goed op de foto kon krijgen wegens beperkt licht.





Oordeel:
Dit lipstick pencil is als je hem bekijkt knalrood maar op je lippen is dat effect toch iets minder: het is meer roze ik vind het persoonlijk wel mooi, maar als je echt op zoek bent naar iets knalroods is dit het niet. Op je lippen voelt het fijn aan: gewoon creamy. Mijn verwachting daarvan was wel anders ik dacht dat het ook heel stroef smeerde en ook niet lekker op je lippen voelt: integendeel dus. Het product houd niet erg lang: als ik drink of eet laat het vrij snel af. Zonder iets te eten of te drinken houd het lipstick pencil wel een tijd langer. Het potlood is ook makkelijk te slijpen.

Prijs: €3,-




deze foto heb ik van www.fabublog.nl aangezien ik de swatches op mijn lippen niet op de foto kon krijgen vanwege beperkt licht








In het kort:
J      -Smeert fijn
       -Leuk concept
            -Zachte textuur

 L  -Blijft niet erg lang zitten
       

Kwaliteit: 6,7/10
Prijs: 7,5/10
Uiterlijk van het product: 7/10



Geen opmerkingen:

Een reactie posten