Categorieën

25 oktober 2011


Favorieten: Parfum
Wij plaatsen iedere maand een ‘Favorieten’ artikel in allerlei categorieën bijv. Favorieten: Blush of Favorieten: Sephora enz. Deze keer een Favorieten: Parfum.


Dit zijn dus onze favoriete parfums wil je er meer over weten hoe ze ruiken enz. klik dan even op ‘Meer lezen’.


Onze eerste favoriet is de eau de toilette Yves Rocher ‘Les plaisirs nature’. Het is een mini-versie van het origineel en is verkrijgbaar in verschillende geurtjes (abrikoos, kokos, vanille, braam, perzik en aardbei). De lekkerste vinden wij abrikoos. Het is een favoriet, omdat het dus een lekker frisse geur heeft en handig is om mee te nemen in je bag. Een nadeel is dat de geur niet zolang blijft hangen. De mini’s hebben een inhoud van 20ml en de prijs is 3,50 en zijn uiteraard te verkrijgen in de shops van Yves Rocher.

De 2e favoriet is de eau de cologne Tommy girl van het merk Tommy Hilfiger. Het is een heerlijk frisse bloemige geur. We vinden deze geur fijn omdat ie lang blijft hangen en je lekker verfrist. De parfum is bij alle parfumeries verkrijgbaar in 30ml, 50ml en 100ml.
Ik heb het flesje van de 30 ml en die vind ik persoonlijk niet klein. Voor 30ml heb ik
27 euro betaald en van sites zijn de meeste prijzen voor 50ml ong. 42 euro en voor 100ml zo’n 67 euro.

De 3e favoriet is een eau de parfum van Rituals no. 4 in de geur Violet+Witte lelie. Het is dus een bloemengeur. Deze geur vind ik vrij basic in een goede zin. Ik vind de flacon wel een leuk uiterlijk hebben. Een nadeel aan deze parfum is dat de geur wel snel vervaagd maar dan blijf je nog wel een lichte bloemgeur ruiken. Deze flacon bevat 30ml en de prijs is 39,90 en is verkrijgbaar in de Rituals winkels maar ook bij de Bijenkorf.

De laatste in de rij is ook echt de meest favoriete parfum. Het is de eau de toilette Seductive van Guess. Aan de ene kant is deze geur fruitig vanwege de zwarte bes en peer, maar de jasmijn- en irisgeur maakt het weer een bloemengeur. Deze mix is echt geniaal J. De geur blijft ook lang hangen. Deze bevat 30ml en kostte 32,50. Hij is verkrijgbaar bij verschillende parfumeries.

Wat is jullie favoriete parfum?

Ik hoop dat jullie het interessant vonden om te lezen
Liefs,

2 opmerkingen:

  1. yves rocher parfums zijn inderdaad erg handig!
    zelf heb ik die ook, mijn favo parfum is
    Replay -eau de parfum- intense for her ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke post!

    Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen