Categorieën

11 december 2011

Sinterklaas cadeautjes
Vorige week is er weer sinterklaas gevierd en misschien een beetje laat maar dit waren dus mijn cadeaus. Van deze producten kun je de komende tijd dus ook reviews verwachten.
Als eerste had ik een paar dingen van de Ici Paris XL gekregen: Reinigingsschuim, een water-proof oog make-up remover en reinigingsdoekjes.



Ook heb ik de film: Twilight Eclipse gekregen. Het derde deel uit de twilight-serie

Ook heb ik maar liefst 2 geurtjes gekregen een geurtje van Bruno Banani 20ml en Royal Desire van Christina Aguilera




En JA ik hoor eindelijk bij de club: Ik heb een beautyblender gekregen!

En het kan ook niet anders: Ik heb nog wat nagellakjes gekregen. 2 van Pupa en nog 1 van Essence


Een cadeautje wat ik echt ontzettend handig vind is dit: Er zit een pincet, nagelschaartje en een klein diamantveiltje in. Handig om mee te nemen!


Deze stond echt op m'n verlanglijstje: Een I Divine Sleek palette. Ik heb 'storm' gekregen

En als laatste: Deze handcreme van I love... Het is een merk wat de Douglas verkoopt met allerlei lekkere spulletjes om te smeren

Liefs,





Geen opmerkingen:

Een reactie posten