Categorieën

12 december 2011

H&M verzorgingsproducten.


Zoals vast de meeste van jullie heb ik afgelopen maandag weer sinterklaas gevierd, en zoals je in het vorige artikel kon lezen, zijn we flink verwend!
Een gedeelte van mijn cadeaus kwamen bij de H&M vandaan. Die hebben dit jaar leuk ingespeeld op de feestdagen!




Linksboven zie je een bodysplash, rechts daarvan een bodylotion en daaronder een bodybutter.
De geur heet white blossom, dit is een hele sterke bloemen geur. Persoonlijk houd ik hier heel erg van, maar ik kan begrijpen dat sommigen het een te zware geur vinden.
De bodysplash kan zowel als deodorant als opfrissende spray worden gebruikt. Zelf vind ik het 2de wat fijner. De geur blijft heel erg lang hangen! En ook is het niet zo dat wanneer je dit op je lichaam gebruikt dat je lichaam dan zeiknat is. Dan de bodylotion, ik vind deze fijn om je lichaam af te koelen. En ook hierbij weer; je blijf de geur ruiken! Het is vaak zo dat de geur van lotions en butters snel verdwijnt. Maar dat is bij deze producten zeker niet het geval.
En als laatste; de bodybutter. Deze is erg fijn om op droge plekken te gebruiken. Je hebt dan een fijn glad gevoel en gelukkig geen vettige laag op je huid,




En zoals we gewend zijn van de H&M is het ook weer fijn budget;
Bodysplash: 200 ml - 3,95
Bodylotion: 350 ml - 2,95
Bodybutter: 250 ml - 2,95


Liefs,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten