Categorieën

13 december 2011

Review Gosh effect powders
mink & apple jam
Zoals je een tijdje geleden al in een shoplog had kunnen zien, had ik 2 losse oogschaduw's van Gosh gekocht, in mink en apple jam. Eigenlijk heb ik nog nooit een losse oogschaduw in bezit gehad, dus toen ik het voor het eerste gebruikte ging het moeizaam en met veel fall-out maar nu weet ik gelukkig een beetje hoe je losse oogschaduw aan moet brengen, en ga ik vandaag deze 2 prachtige kleurtjes voor jullie reviewen!


Zoals ik al zij had ik nog helemaal geen losse oogschaduw's.
En aangezien de gosh effect powders best wel vaak ik de kortingsbak liggen, zijn ze eigenlijk best wel budget! (:
Gosh is een van mijn favoriete merken, het stelt me dan ook bijna nooit teleur, bijna alle producten van gosh vindt ik top, behalve sommige mascara's, die mijn ogen alleen maar ontsteken inplaats van dat ze mijn wimpers volumineuser moeten maken, maargoed genoeg over de mascara's.
de gosh effect powder, een geweldig product! ik vindt alleen wel dat het in een verschrikkelijk verpakking zit, je moet ze echt ergens neerleggen, want als je ze in bv. je bakje met oogschaduw legt en ze gaan een paar keer over de kop, dan krijg je een explosie van glitters als je ze opent.


Maar verder zijn de kleuren mooi intens.
Je kunt losse oogschaduw's zowel gewoon opbrengen of met water mengen,'
ligt er maar net aan of je de kleur heel intens wilt of een beetje minder intens, zowel nat als droog zijn de losse oogschaduw's goed gepigmenteerd.
Maar als je ze droog gebruikt heb je wel een nadeel, dat je veel fall-out krijgt.
droog

nat


Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten