Categorieën

15 december 2011

Beauty Battle: Essence VS. Catrice
Vandaag een battle tussen 2 rozige lakjes van de twee budgettoppers: Essence en Catrice. Hoewel Essence en Catrice van dezelfde fabrikant komen en meestal tegelijk nieuwe LE’s hebben die vrij gelijk zijn aan elkaar zijn deze lakjes heel verschillend. 

Van het Catrice lakje: nr. 140 ‘Let’s mauve on’ zijn 2 verschillende edities gekomen. Dit is de nieuwere versie en deze is veel meer metallic. De naam van het lakje van Essence: nr. 36 ‘Enchanted fairy’. Het lakje van Essence kost €1,25 en bevat 5ml. Het lakje van Catrice kost €2,50 en bevat 10 ml. Je kan dus niet zeggen dat één duurder is, omdat het Essence lakje de helft minder bevat en ook de helft van de prijs is.

De swatches:


Bij de swatches kan je duidelijk zien dat Enchanted fairy meer een creamy lakje is en Let’s mauve on metallic. Persoonlijk hou ik meer van de metallic lakjes. En ten tweede na 1 laagje dekt Let’s mauve on meer.
Winner: Catrice ‘Let’s Mauve On!’
Liefs,


5 opmerkingen:

  1. wauw, superleuk alletwee!
    Hier ga ik zeker eens naar gaan zoeken :D
    ik vind 'enchanted fairy' het mooiste maar je hebt natuurlijk wel gelijk dat catrice véél beter dekt! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Essence is mijn favoriet! Maar ze zien er alle twee leuk uit! -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Essence is mijn favoriet. Ik houd juist niet zo van metallic lakjes. Leuk dat jullie zo'n battle doen!

    Ik volg jullie, zouden jullie mij ook willen volgen?

    BeantwoordenVerwijderen