Categorieën

8 november 2011

Stash: Sephora.
Sephora is zoals je wel een paar keer hebt gelezen bij vorige artikelen een favoriet. Ik heb nou niet echt idioot veel van Sephora, maar ik vond het toch wel leuk om even mijn stash te showen. J







Als eerste de oogschaduws: Ik heb een grijze en bruine tint. In deze oogschaduws zitten veel glitters. Ik hou er persoonlijk wel van, maar niet too much. De bruinige kleur is: choco excess en de grijze tint heet: disco fever.
Dit colorful palette met rozige kleurtjes draag ik echt veel. Het is meer voor een naturel look. De naam van dit palette is: pretty baby.


Dan de lakjes: de grijzige tint: poetic macadam heb ik al een tijd geleden gekocht dus ik weet niet of die nog in de collectie zit, maar het glitterblauwe lakje: moody woman (hier heb ik eerder een review over geplaatst: link) en het rode lakje: it girl zijn van deze najaarscollectie. Die 2 heb ik bij het prijzencircus gekocht. Ze zijn ontzettend fijn vooral omdat ze een brede applicator hebben. Het enige nadeel is de weinige inhoud: 5ml L


Deze blush heb ik ook met het prijzencircus gekocht. Het is echt een donkere blush, maar dat vond ik bij deze heel mooi. Dit is nr. 12 brun.


 De primer en foundation zijn echt favoriet. De primer zorgt voor een zachte huid en zorgt er goed voor dat je make-up blijft zitten. Ik gebruik niet iedere dag foundation, maar als ik het dan nodig heb gebruik ik vaak deze: Hij dekt goed, blijft vrij lang zitten en is olie-vrij.






De mascara is vrij goed alleen ik merkte dat het na een tijdje een beetje ging klonteren, wat dus wel weer een nadeel is.

Als laatste de lipgloss: ik vind deze kleur best moeilijk te beschrijven. Het is een beetje donkerrood met veel mooie glitter. De naam is: black currant shimmery.

Wat vinden jullie ervan en van welke producten uit mijn stash zouden jullie graag een review zien?

Liefs





4 opmerkingen:

  1. Ik hou van sephora, leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb nog helemaal niets van Sephora in mijn stash, dus vind jouw collectie very impressive :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie spullen heb je van Sephora! Ziet er erg mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat mooi ! Leuk blog, ja ik volg je terug ! Sorry dat ik niet eerder had gereageerd ;)

    BeantwoordenVerwijderen