Categorieën

6 november 2011

Outfit; Let’s go tribal!

Misschien hebben jullie deze print al wel eens vaker voor zien komen op internet, de tribal print.
Helemaal leuk voor de herfst en winter, mij doet het printje me ook een beetje denken aan zo’n lekkere wollige trui. Ik ben echt helemaal  gek van dit printje en ik heb er een outfit mee gemaakt.
En heb ik nog een leuk plaatje gevonden van een  nail-art met tribal print. (:



ketting topshop   $20 (€14,40)
jurkje tribal H&M  €29,95
ring ‘prikkeldraad’ topshop  $12 (€8,60)
vestje H&M €59,95
schoenen H&M €19,95
broek H&M €29,95
tas asos.com €65,23
ring ‘bliksem’ asos.com $25 (€18)
Foto nail-art weheartit
Liefs,

4 opmerkingen:

  1. Ik houd wel van een tribal print, heeft iets stoers vind ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou van de tribalprint.
    Alleen is deze nog niet zo
    aanwezig in mijn kledingkast...
    Tijd om te shoppen dan maar?! :D

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het bij anderen meestal wel gaaf maar bij mezelf past het niet echt.. doe je mee met mijn giveaway? je kan de bekende H&M cuffs winnen!

    BeantwoordenVerwijderen