Categorieën

10 november 2011

Hema 3d effect waterproof v.s. Sephore le waterproof.

Vandaag kwamen we met een leuk idee, een battle tussen 2 dezelfde producten. Alleen is een budget en de andere niet. Dit leuk ons een leuk idee om eens te kijken of het nou altijd zo is dat duurdere merken een betere kwaliteit hebben ! Deze keer een battle tussen de waterproof 3d effect van Hema. En de le waterproof van Sephora.



Ik begin even met de verschillen qua verpakking en het borsteltje. In de Sephora mascara zit 11 ml en die van de Hema 9 ml. Verder vind ik de verpakkingen beide mooi, strak en netjes. Maar wat is nou de kwaliteit van de mascara? Ten eerste vind ik het borsteltje van de Hema mascara wat fijner, omdat dit geen haartjes zijn maar plastic puntjes. De Sephora heeft gewone haartjes gebruikt.





Sephora

Hema
Zoals je kunt zien maakt de hema mascara je wimpers wat dikker. Hier ben ik zelf niet zo dol op.
Ook worden de wimpers niet altijd perfect verspreid. Maar mijn wimpers worden wel super lang! 
Dan de sephora mascara. Ik vind het een miracle. Deze mascara maakt mijn wimpers zo mooi lang, verspreid en precies de goede dikte! Zelf heb ik al wel aardig gekrulde wimpers, waar ik natuurlijk wel heel erg blij mee ben! De mascara blijft bij beiden ongeveer even lang zitten, dat betekend dat je wanneer je een lange dag naar school moet, misschien een keertje onder je ogen door moet. 
Voor mij is het duidelijk, de sephora mascara wint! Alleen is de Hema mascara is ook zeker niet slecht. En zeker voor de prijs van 5 euro. Maar voor de sephora mascara moet je wat dieper in de buidel tasten want deze is rond de 18 euro.

Winnaar: Sephora, le waterproof

Liefs,

7 opmerkingen:

  1. Wauw, die van Sephora geeft echt een mooi resultaat! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat heb jij ontzettend mooie wimpers ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Handige post! Ik gebruik zelf ook waterproof alleen dan van Rimmel! Is trouwens ook een aanrader. Maar ook daarvoor moet je wel wat geld neerleggen helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke blog!
    Ik volg jullie :)

    http://itsfashion-bitch.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk! die van sephora is mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen