Categorieën

27 november 2011


Review: HEMA MAKE-UP BASE

Altijd wanneer het waait, regent, sneeuwt of stormt is er niets over van mijn look wanneer ik op school aankom ! Dan heb je zo hard je best gedaan om het perfect te krijgen, en voor je het weet zit je mascara op je neus en je lipstick op je kin. Gelukkig hebben veel cosmetica merken primers of make up bassisen. Vandaag een review over de HEMA MAKE-UP BASE.

Oordeel:
De make up basis doet precies wat het beloofd, het is fijn zacht spul wat je huid fijn doet aanvoelen. Verder voel je echt het verschil ! Je make up blijft uren langer zitten. Ik wil dit niet meteen als een wondermiddel beschouwen maar het is zeker handig. Ik gebruik dit nu iedere ochtend onder mijn make up. De basis heeft geen geur en kleur waardoor het door iedereen gebruikt kan worden. Daarnaast is het beter voor je huid om een basis onder de foundation aan te brengen. Dit kan zowel een dagcreme als een basis of een primer zijn. Alleen heb jij bij een basis en een primer er nog bij dat je make up uren langer houdt!
Een een tube zit 30 ml, en je betaald hier 4,50 voor.

In het kort: 
:) : Make up blijft langer zitten
Geurloos
Goedkoop
Maakt je huid zacht

:( : Er zit niet veel in een tube

Kwaliteit: 9\10
Prijs: 9\10
Uiterlijk: van het product: 7\10

Liefs,

4 opmerkingen:

  1. Leuk! En lekker goedkoop!

    Wij houden een winactie! Doen jullie ook mee? Zou super leuk zijn! :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben al lang opzoek om naar een goede make-up base, mss moet ik deze maar eens proberen x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk
    EN Handig!

    Elkaar Volgen?:

    www.dromenvangers.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen