Categorieën

29 november 2011

Essence stampy nail art design
Toen ik laats even bij de kruidvat was, was het nail art vak van essence eindelijk bijgevuld met een paar spulletjes waar ik al lang op stond te wachten.
Waaronder dit nail art stampy design  in 09. Met leuke printjes.



Ik heb de printjes op mijn nagels gestempeld met het Essence stampy nail art setje, en de nagellak die ik gebruikte was het Essence nagellakje in 002 stamp me! Black. Ik ben wel heel erg tevreden over het stempel setje maar dat nagellakje is niet echt geweldig, want ik heb het ook met een gewoon zwart nagellakje geprobeerd, en dat ging veel beter! (bij alle foto’s heb ik het Essence stampy lakje gebruikt)


-nail art stampy design 09 €1,45
Liefs,

3 opmerkingen:

  1. leuke post!
    ik vind de vierde het mooist!
    ben nieuwe volger, volg je me terug?
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook zon stampy set van essence. Maar het mislukt telkens heb je mss wat tips? x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er echt heel erg leuk uit!
    Misschien kun je er een keertje een soort "workshop" er over geven met foto's erbij! Dan kunnen we het ook uitproberen! :D
    Of is het niet zo moeilijk als het lijkt?

    BeantwoordenVerwijderen