Categorieën

23 november 2011

Essence LE: 'Circus Circus'

In december komt Essence weer met nieuwe producten en dit keer met het thema:
“circus circus” , Ik vindt het een hele leuke collectie, alleen jammer dat sommige dingen alleen in duitsland verkrijgbaar zijn.


Om te beginnen
De circus circus - stay all day eyeshadow


Deze creamy oogschaduw is er in 3 verschillende kleuren,  ik denk niet dat ik deze stay all day eyeshadow’s ga kopen omdat ze die ook in de vaste collectie hebben, maar dan in andere kleuren. En die creasen heel snel bij mij.
De circus circus - Stay all day eyeschadow kost € 2,79 per stuk.

De  circus circus – liquid eyeliner


Deze vloeibare eyeliner is verkrijgbaar in 2 kleuren namelijk in metallic & goud
2 leuke kleurtjes! De circus circus - liquid eyeliner kost €2,29 per stuk.


Essence circus circus - Colour nail polish


De nagellakkleurtjes vindt ik niet heel spannend en mooi, maar de glitters en flakies die aan de andere kant zitten zien er toch wel heel gaaf uit, en het past natuurlijk heel goed bij het thema.
De lakjes zijn verkrijgbaar in 4 verschillende kleuren.
De circus circus - colour nail polish zijn €2,79 per stuk.

Essence circus circus – Lip laquer

Deze lip laquers moeten denk ik een soort lip stains voorstellen, het paarse kleurtje vindt ik er veelbelovend uitzien.
De circus circus - lip laquer kost €1,79 per stuk.

Essence circus circus – Lip topper
Dit lijkt me een heel grappig product, Hij geeft je een parelmoer achtige touch aan je lipgloss of lipstick. Ik denk zeker dat ik deze ga uitproberen.
De circus circus - lip topper kost €1,99 per stuk.

Verder heeft essence nog een Highlighter powder.
Essence circus circus – Highlighter powder

Dit lijkt me gewoon een fijne shimmer powder.
De circus circus - highlighter powder is verkrijgbaar voor €2,99 per stuk.

En ook dit leuke make-up tasje.

Een feestelijk make-up tasje- €2,49

Verder zijn dit nog de producten die allen in Duitsland verkrijgbaar zijn.
de circus circus: eau de toilette


de circus circus: pocket parfum


en als laatste de circus gel nagel stickers

De Essence Circus Circus collectie zal in december exclusief verkrijgbaar zijn bij Kruidvat

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten