Categorieën

22 december 2011


Het GROTE Kerst-artikel #3
Na het GROTE kerst-artikel #1 en #2 vonden we het zo leuk om over leuke kerstdingen te schrijven dat we vandaag nog een GROOT kerstartikel geschreven hebben, dit keer met een lekker recept, en kerst achtige nail-art, Enjoy!



             Recept arretjescake


Ingrediënten voor 8 personen
250 gr bruine basterdsuiker
1 groot ei of 2 eetlepels vanille vla
5 eetlepels cacaopoeder
250 gr roomboter
250 gr droge biscuitjes of lange vingers

Bereidingswijze
1. Doe de basterdsuiker en het grote ei (of vanillevla) in een kom en mix deze met een mixer door elkaar
2. Meng de cacaopoeder er lepel voor lepel bij en mix het ondertussen al roerend.
3. Smelt de roomboter langzaam in een pannetje.
4. Voeg om en om de gesmolten roomboter.
5. Doe het ontstane mengsel in een cakevorm (evt. met boter ingevet)
6. Beleg de bodem van de cakevorm met biscuitjes, dat weer wat mengsel, en dat weer biscuitjes enz. 
7. Zet je cake in de vriezer voor ongeveer 2 uur, je kunt hem dan koud opeten maar wat ik het lekkerst vindt is als je hem nog even 10 min laat ontdooien en dat hij een beetje zacht is.


              Top 4 kerst nail-art
4. op nummer 4 staat een vrolijke nail-art met verschillende nagels, ik vindt het er gewoon heel leuk uitzien! en het ziet er niet superlastig uit om zelf eens te proberen, zeker doen dus!
3. op nummer 3 staan deze superschattige nagels met een leuk ijs kristallen printje, het ziet er super kerstachtig en feestelijk uit! Ik denk dat dit gewoon gemaakt is met een (konad) stempling plate, maar als dat niet zo is hou ik jullie nog op de hoogte


2. op nummer 2 staan deze super schattige reindiertjes, deze nail-art vergt wel wat meer moeite en je hebt er denk ik wel een paar nail-art tools voor nodig bijvoorbeeld een striper en een kleine dottingtool, deze kun je natuurlijk ook zelf maken maar daar komt later nog een artikel over!




1. and the winner is.. deze superleuke nail art met koek mannetjes, ze zien er echt uit om op te eten!


Liefs,

5 opmerkingen:

  1. omg I am dying for those gingergread nails!!! soooo cute!!! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke post! :D

    Liefs'Manon
    Ik houd trouwens een give-away, doe je mee? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuke post! =D

    zullen we elkaar volgen?
    ik volg je al!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Suuuperleuk artikel!
    Ik volg jullie :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen