Categorieƫn

21 november 2011

ombre nail art

Toen ik een paar dagen geleden de zoveelste Youtube tutorial tegenkwam voor een ombre nail art, vond ik dat ik het toch een keer moest proberen! Het zag er echt heel simpel uit en het leek het me makkelijker dan veel andere designs die je weleens tegenkomt. Omdat het de eerste keer al redelijk lukte, wilde ik mijn poging gelijk even aan jullie laten zien.




en het leuke aan deze nail art is dat je er helemaal geen moeilijke technieken nodig hebt.
en het enige wat je voor deze nail art nodig hebt zijn 3 kleurtjes nagellak en een nail art sponsje, aangezien ik geen nail art sponsje had heb ik de zachte kant van een schuursponsje gebruikt.
Maar je kan natuurlijk ook een make-up sponsje gebruiken.





het is echt heel simpel, en je kunt het met allerlei kleurtjes proberen.
Je lakt eerst gewoon je hele nagel met 1 kleurtje, dan pak je het nail art sponsje, make-up sponsje of het schuursponsje en smeer je daar een drupje nagellak op met het 2e kleurtje, en dat doe je ook met het 3e kleurtje, en dan heb je ombre nagels!
dit zijn de kleurtjes die ik heb gebruikt.


Revlon; passionfruit- Rimmel; 5 in 1 topcoat&basecoat- Essence;02 Andy, you're a star- Essence mellow yellow

Liefs,

6 opmerkingen: